Το Συμβούλιο αναζητά αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του Συμφώνου Σταθερότητας

23/3/2005

Στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο των Βρυξελλών (22-23 Μαρτίου), υπό την Προεδρία του Λουξεμβούργου, κατέληξε σε μια πιο αποτελεσματική αξιοποίηση του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης. Επιπλέον, αποφασίζεται η επανεκκίνηση της Στρατηγικής της Λισαβόνας στο μεσοδιάστημα ώστε να ενισχυθεί η ανάπτυξη και η απασχόληση.

Περισσότερα σημαντικά γεγονότα

Σε ισχύ η Συνθήκη της Λισαβόνας

Υπογραφή της Συνθήκης της Νίκαιας

Συνθήκη του Άμστερνταμ

Ακολουθήστε μας